Thursday, October 08, 2009

带我走

消沉当中是不是该握着酒杯, 望着它发愁??没有啦,我不喝酒的。只是戏里都是这样做,很想看看是不是可以所谓的“一醉解千愁”?

感觉没有真心的朋友。至少在这里我找不到。
没有一个真正可以让我倾诉的对象,就算他也不例外。也许他看到会生气,可是我真的没有那么喜欢和他诉苦。

原来要学vampire diaries里的女主角,写日记。她总是这样开始,dear diary。。

dear diary..
I feel so lonely and empty
i may look happy and cheerful all the time
but my heart is crying
I cry for loneliness
I cry for my fragibility
I angry that I am so weak to bear this
I may speak something wrong
but u are the only one that wil forgive me
I am so scare to stay in this world
I am too scare to be myself
I desperate for the true happiness
But I am too shy to ask
Dear diary
I am too tired to hold on

和女主角不同的是,我是blogging. 原来我是那么害怕,在喧哗中,我的心是孤独的。

原来今天的我可以这么低落。




还好有你陪我

1 comment:

Ivan Ng Yu Yuan 黄昱渊 said...

我不是狗,可是我会陪你的。
有事请你找我。